no planet b tportal
menu
Sustainable planet

IKEA u Indoneziji dodaje 4 nova plant-based jela u suradnji s lokalnim startupom Green Rebel

28. listopada 2021. • ~2 min

Kako potrošači postaju sve svjesniji utjecaja stočarske poljoprivrede na našu jedinu Zemlju, tvrtke su hranu na biljnoj bazi stavile u središte svojih ciljeva održivosti. Potaknuti rastućom zabrinutošću za vlastito zdravlje i klimu, oko 4 od 10 potrošača diljem svijeta sebe smatraju part-time veganima. Kao dio cilja globalnih razmjera, IKEA planira do 2025. godine 50% svojih svjetskih restorana pretvoriti u plant-based. Upravo je zbog tog lansirala četiri nova plant-based jela u…

Kako potrošači postaju sve svjesniji utjecaja stočarske poljoprivrede na našu jedinu Zemlju, tvrtke su hranu na biljnoj bazi stavile u središte svojih ciljeva održivosti. Potaknuti rastućom zabrinutošću za vlastito zdravlje i klimu, oko 4 od 10 potrošača diljem svijeta sebe smatraju part-time veganima.

Kao dio cilja globalnih razmjera, IKEA planira do 2025. godine 50% svojih svjetskih restorana pretvoriti u plant-based. Upravo je zbog tog lansirala četiri nova plant-based jela u Indoneziji u partnerstvu s domaćom start-up kompanijom Green Rebel Foods, koji su dio Burgreens-a, najvećeg lanca veganskih restorana u Indoneziji.

Green Rebel kaže da je njegovo partnerstvo s IKEA-om “usklađeno s njezinom misijom demokratizacije biljnog mesa” u cijeloj zemlji, s novim opcijama po pristupačnim cijenama. “Zdravstvene prednosti, okus i pristupačnost ključni su za ubrzanje usvajanja biljnih proteina”, rekao je Max Mandias, suosnivač Green Rebel-a. “Počašćeni smo partnerstvom s markama koje imaju istu misiju i ambiciozne održive ciljeve kako bi postali veliki na biljnoj bazi.”

U novom jelovniku možemo pronaći Plant Ball i Plant-Based Sausage Bun, koje su verzije kultnih švedskih mesnih okruglica i hrenovki bez mesa. Druga dva jela, Plant Balls Teriyaki i Plant Balls Satay, inspirirana su Azijom kako bi zadovoljila i najzahtjevnije lokalne ukuse. Iako Swedish Plant Ball nije 100% na biljnoj bazi, budući da umak i pire krumpir sa strane sadrže konvencionalne mliječne proizvode, ostale tri nove ponude potpuno su prilagođene veganima, jer ne sadrže meso, jaja niti mliječne proizvode.

Brojne druge prehrambene tvrtke u Indoneziji, uključujući velike QSR-ove kao što su Starbucks i Domino’s, također su iskoristile Green Rebel za lansiranje novih proizvoda bez mesa.

IKEA preuzela sličan pristup i u ostalim zemljama, radeći s domaćim prehrambenim kompanijama na razvoju novih jela na biljnoj bazi. Primjerice, u  Japanu se tvrtka udružila s Next Meats kako bi lansirala veganski gyudon beef curry.

Zasad naša jedina Ikea u Hrvatskoj ima ponešto za vegetarijance, od biljnih i vegetarijanskih okruglica do vegetarijanskog hot-doga, a nadamo se da će u budućnosti surađivati i s našim lokalnim poduzećima i dodati više varijanti hrane na biljnoj bazi u meni.


Prilog je napravljen u produkciji Tnative tima tportala u skladu s najvišim profesionalnim standardima.