Kružno gospodarstvo u praksi: ‘Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica’
Zabrinutost za okoliš stalno raste te je već godinama jedna od „vrućih tema“. Kompanije i potrošači aktivno se trude pomoći u očuvanju prirodnih resursa, a šume predstavljaju jedan od ključnih resursa. Mnogo je stvari koje svatko od nas s malo truda može učiniti kako bi pomogao. Jedna od tih stvari je pravilno razvrstavanje i odlaganje otpada, na primjer višeslojne kartonske ambalaže za napitke. Već svjesnim odabirom proizvoda izrađenih od klimatski…
Zabrinutost za okoliš stalno raste te je već godinama jedna od „vrućih tema“. Kompanije i potrošači aktivno se trude pomoći u očuvanju prirodnih resursa, a šume predstavljaju jedan od ključnih resursa. Mnogo je stvari koje svatko od nas s malo truda može učiniti kako bi pomogao. Jedna od tih stvari je pravilno razvrstavanje i odlaganje otpada, na primjer višeslojne kartonske ambalaže za napitke. Već svjesnim odabirom proizvoda izrađenih od klimatski prihvatljive ambalaže možete napraviti značajnu razliku. Na primjer, više od 75 posto Tetra Pak ambalaže napravljeno je od kartona kojeg je moguće lako reciklirati te zatim koristi za proizvodnju drugih vrijednih proizvoda.
S ovim u vidu, Tetra Pak je u partnerstvu s tvrtkama Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart pokrenuo edukativnu inicijativu „Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica“. Inicijativa je osmišljena u svrhu edukacije o pravilnom odlaganju otpada i kulturi recikliranja među hrvatskim potrošačima kao i ukazivanja na to da svatko od nas može doprinijeti kružnom gospodarstvu pravilnim rukovanjem ambalažom nakon što se mlijeko ili drugi mliječni proizvodi potroše.
Ova inicijativa omogućava ljudima u stvarnosti vidjeti „drugi život ambalaže“, ali također ih i educira o koracima koje trebaju poduzeti kako bi ambalažu za mlijeko pripremili za daljnje recikliranje: po mogućnosti isprati praznu ambalažu, odmotati rubove, spljoštiti ambalažu, zadržati zatvarač na ambalaži te ju na kraju odložiti u žuti spremnik u kućanstvima u Zagrebu. Na taj način se uštedi čak 20 posto prostora u kontejnerima te pridonosi manjim otpuštanjima CO2 tijekom transporta.
Pravilno zbrinjavanje otpada zahtijeva male napore, ali može imati ogroman utjecaj te svatko može biti dio te promjene.
Saznajte više na www.tetrapak.com
*Dostupno do isteka zaliha
** Kampanja se po prvi puta organizira u Hrvatskoj u partnerstvu s renomiranim tvrtkama među kojima su Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart. Održavat će se u odabranim Super Konzum prodavaonicama u Zagrebu: Rudeška cesta 169a, Sarajevska cesta 6, Radnička cesta 49, Ilica 288 i Dubrava 241.
Sponzorirani članak.